Mam problem z klapką od śmietniczki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • damian2322
    Classic
    • 2010
    • 3

    Mam problem z klapką od śmietniczki

    Witam,

    Czy jest możliwe że w radiu Symphony CD wyjście na zmieniarkę aktywuje się VAGiem ?
    Ostatnio kupiłem sobie taki adapter http://www.piloty.pl/TRACK66.html i niestety radyjko go nie widzi. Pojawia się komunikat "no cd changer". Przeglądnąłem forum i zastosowałem się do wszystkich sugestii ale nic z tego. Sprzedawca zasugerował, że może trzeba włączyć VAGiem obsługę zmieniarki w moim radiu bo niektóre radia z koncernu VW tak mają. Trochę dziwne mi się to wydaje, ale może faktycznie tak jest. Co Wy na to ?

    Bronekk
  • Moro09
    Classic
    • 2009
    • 5

    #2
    Mam problem z klapką od śmietniczki

    Mam problem z klapką od śmietniczki, która nie chce się zamykać po naciśnięciu na nią. Proszę o pomoc. Jest to strasznie denerwujące.
    Skoda Octavia 1.6 Classic: 4x szyby elektr., ABS, ASR, 4 poduszki powietrzne

    Komentarz

    • smer
      RS
      • 2008
      • 2021
      • Octavia II (1Z3)
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      #3
      Tzn. popielniczki?
      Też tak miałem, ale jako że nie palę, to miałem ją zablokowaną na stałe. Potem znalazłem dla popielniczki inne zastosowanie więc musiałem klapkę naprawić. Jeśli w OII jest ten sam patent co w OI, to i przyczyna będzie ta sama. Klapka działa w ten sposób, że taki mały plastikowy bolec porusza się po prowadzeniu, powodując naprzemienne blokowanie i odblokowywanie klapki. Zdaje mi się, że wyłamał Ci się ten właśnie bolec.
      Nie pamiętam dokładnie kolejności wykonywanych przeze mnie czynności,ale z grubsza leciało to tak:
      1. Demontaż klapki i konstrukcji w której "mieszka" popielniczka (mam nadzieję, że poradzisz sobie z demontażem konstrukcji popielniczki; to raczej intuicyjna robota)
      2. W miejscu złamanego bolca wywierciłem dziurkę 1,5 mm i wkręciłem tam mały wkręt tak, żeby wystawał kilka mm.
      3. Pilnikiem zeszlifowałem gwint tego wkręta i stępiłem go, powodując w ten sposób że wystawał na właściwą długość. Właściwą długość musisz wyznaczyć empirycznie , tzn. nie może być za dużo, nie może być za mało.
      4. Prowadzenie bolca wymazałem obficie wazeliną techniczną.
      5. Całość zmontowałem i działa.
      Życie nie jest ani tak złe, ani tak dobre, jak to sobie wyobrażamy.

      Piszę poprawnie po polsku.

      Komentarz

      • Moro09
        Classic
        • 2009
        • 5

        #4
        Dzięki za pomoc! Już naprawione!
        Skoda Octavia 1.6 Classic: 4x szyby elektr., ABS, ASR, 4 poduszki powietrzne

        Komentarz

        • lazy bones
          Drive
          • 2006
          • 60

          #5
          Odświeżam wątek

          Mam prośbę o podstawowe wskazówki jak zdemontować popielniczkę? Nie mam pojęcia od czego zacząć. Kilka zaczepów w plastikach już połamałem i mam lekkiego stresa przed rwaniem "edukacyjnym".

          z góry dzięki

          Komentarz

          • lugab
            Rider
            • 2007
            • 439

            #6
            lazy bones, jak wyciągniesz popielniczkę, tą część którą się opróżnia to ściągnij jeszcze ramkę wokół gałki zmiany biegów.
            Bedziesz widział śruby, torx (rozmiaru nie pamiętam), jak je odkręcisz to popiołka wyjdzie. Uważaj tylko na kabel, jest tam wtyczka od podświetlenia popiołki.

            [ Dodano: Sro 05 Maj, 10 16:38 ]
            orientacyjne foty, pożyczone z innego tematu

            1.9 TDI ALH, narazie 90KM

            Komentarz

            Pracuję...